27/2-10

heeej ;D
sorry att jag inte har skrivit sen jag skaffade bloggen men har inte haft tillgång till datan pga min lillebror och storesyster.. -.-
men nnu skriver jag iaf :D
igår vart det att åka till Dhagen efter skolan där träffade jag massa folk, sen gick jag och linnéa ner på stan och käka pizza. sen gick vi runt lite på stan och då träffa vi ännu mer folk ^^
sen gick vi hem till mig i krylbo. då blev det mys med mat, efterrätt, godis m.m.
jag och linnéa tog lite kort också men dom lägger jag in senare.
nu har vi fixat oss och ser ut som värdens FJÅÅRTISAR ;D
snart drar vi och handlar och sen hem till linnéa.
skriver kanske mer senare, pusssssssen! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0